čtvrtek 1. ledna 2009

overview návštěvnosti 2008

zase se mi nechce nějak psát, takže jen vložím další obrázek plus nějaký lehký popis.

Hlavní milníky roku 2008 byly v květnu publikování článku o devizových kurzech, v srpnu pak kritická recenze filmu Mama Mia díky níž jsem dostal taky mnoho negativních hlasů ve spodní části blogu - prozatím drtivě vítězí "Je to hrozný ... :o( " Těžkou hlavu si z toho ale nedělám, byl to článek, který jsem napsal po shlédnutí filmu a kdybych šel na film já, rád bych si ho přečetl, protože je to taky názor.

Posledním milníkem bylo umístění downloadu aplikací pro Nokie, trošku víc jsem si sliboval od neplatných certifikátů Symbianu (i v anglické verzi), ale to ještě možná přijde.

overview2008

Pěkné bylo, že když jsem umístil post o neplatných certifikátech, asi do půl hodiny už přišel někdo z google. To podpořilo moji teorii o tom, že google primárně indexuje stránky ze služeb, které podporuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat