sobota 10. ledna 2009

Google SketchUp - hrůza v počítači :o)

Dneska jsem se rozhodl, že svůj návrh kuchyně nakreslím do počítače, u místit těch pár krabic na nějakou plochu přece nemůže být tak těžké...

Stáhl jsem si novou verzi programu Google SketchUp, každý si ho vychvaluje.

Musím se přiznat, že po cca 2 nebo 3 hodinách hraní mám na nějakém prapodivném prostoru umístěno několik nevzhledných krabic, které jsem si stáhl z balíčku Ikea Cabinets, a jsou umístěné, jako když sere pes. Nejsem schopen je dát ke zdi ani do stejné výšky.

Uniká mi taky, jak se mění rozměry, jak najdu atypickou skříň, nedejbože jak tam udělám dvířka ...

Ale rád bych se to naučil, tak budu dál pátrat....

Zde je možná podnětný tutorial.
Zde je manuál ke Google SketchUp.

Pro zasmání přikládám svůj výtvor. Kreslím to v tuto chvíli už asi 2 hodiny.

kuchyn_hruza kuchyne-hruza1

Žádné komentáře:

Okomentovat