sobota 24. ledna 2009

jak by měl vypadat správný blog post?

Mám několik tipů, jak bych chtěl psát, aby to skutečně mělo smysl, ale protože jsem línej, vždycky skončím u několika vět, otevřených otázek, maximálně pár obrázků a linků na jiné weby.

Nemyslím si, že to, co dělám, je úplně špatné, takto končí mnoho postů i na jiných webech, ale osobně s tím nejsem spokojený.

Správný článek bloggera by podle mě měl vzbuzovat v lidech otázky, vyburcovat diskusi, kdy lidé začnou bloggera nenávidět nebo s ním budou naopak souhlasit. Některým z nich alespoň otevře oči a umožní náhled na probíraný problém.

Proč to celé píšu? Nejen proto, že o tom přemýšlím (například když jsem svým nehorázným způsobem poplival film Mama Mia a od té doby mám trvale nízké ratio pozitivních rakcí na blog - viz anketa dole), ale hlavně proto, že krásnou ukázkou takovéhoto postu je Marigoldí polemika s názvem Černého Entropa JE umění k přemýšlení.

Při jejím čtení jsem nadšený z reakcí, které to dokázalo vyvolat a i bez těch reakcí, jsem rád, že mi to otevřelo oči k diskusi, o které jsem ve chvíli vzniku postu neměl ani potuchy...

Žádné komentáře:

Okomentovat