neděle 23. srpna 2009

střípky z uplynulého týdne

tento týden byl podobný, jako ty ostatní :) Tedy kromě toho, že jsem v pátek místo zrušeného golfu zajel do Alzasoftu, koupil tam harddisk 160 GB za cca 1070 Kč a konečně zprovoznil svůj oblíbený IBM ThinkCentre, který už mi tu asi 2 měsíce ležel bez ladu a skladu.

Takže teď mám super nový počítač, který se prodává za cca 2500 Kč a já za něj dal následující:
  2500 za počítač a LCD IBM monitor
+1500 za 2 GB paměti
+1100 za harddisk
+ 500 za různé větráky
-------------------------
=5600 Kč sakum pikum
do toho jsem si koupil ještě 160 GB USB disk, když jsem byl zprvu nasranej kvůli tomu původně nefunkčnímu, takže ve finále je to asi 7 tisíc, ale ten USB disk k tomu počítači úplně nepatří

Za tyhle prachy už se skoro prodávají nové počítače, takže tu teď mám nadupanou mrchu, asi nejvychytanější IBM ThinkCentre, jaký se kdy kde objevil, cca 320 GB disku, 2 GB paměti, Intel Pentium 4 2,8 GHz.

Mimo to jsem o víkendu kooonečně vyrazil do Brumlovky do bazénu, už tam mám permici skoro 2 měsíce, ale vždy jsem byl jen v posilovně. Bazén je supr, příjemné jsou i lehátka na střeše, i když poněkud groteskně působí ten výhled na magistrálu. Člověk by si myslel, že je někde venku, ale tohle ho bouchne zpět do reality.

Co dál? V Olomouci stále ponurá nálada, v práci poněkud klid, projekt se nějak daří a všichni se nechávají ukolébat...

Žádné komentáře:

Okomentovat