pondělí 10. srpna 2009

páteční golf na Karlštejně

07082009575

Minulý pátek jsem vyrazil s kamarádkou na golf na Karlštejn. V pátek jsem tedy sedl do auta, projel zatím ještě neucpaným smíchovem a vydal se po dálnici na Plzeň vstříc novému dobrodružství.

Asi na 15tém exitu se objevila odbočka Karlštejn, překvapivě to bylo poblíž Bubovic, kde jsem asi před 3 lety chtěl koupit pozemek, takže jsem odbočil na již známou cestu. Po projetí Bubovicemi, btw už je tam postaveno celkem hodně domečků, jsem přijel07082009573 do Karlštejna (pro závisláky na bankomatech podotýkám, že jeden tam je asi veprostřed vesnice před mostem poblíž kšeftíku se suvenýry) a dal se po malé cedulce s nápisem Golf směrem přes most zase mimo vesnici. Asi po 5 minutách jsem dorazil ke vjezdu, který by mi vjezd do golfového resortu rozhodně nepřipomínal, spíš tam byl patrný nápis hotel nebo restaurace07082009572.

Nakonec jsem tam však vjel a vydal se po uzoučké cestě do kopce, potkávajíce malá elektrická autíčka s kolegy golfisty, kteří už však disponují zelenou kartou :o)

Po cca 500 metrech jsem odbočil na parkoviště, zkonstatoval, že moje Olina je zas auto pro lůzry, dal pozor, abych moc nezaprášil okolostojící audiny a za bedlivého pozorování ochranky se vyškrábal do 35 stupňového ve07082009574dra. Dlužno podotknout, že nenavštěvujíce tyto podniky, přiklusal jsem tam v šedých kalhotách Marks&Spencer a hnědém polo tričku Tommy Hillfiger. Kdyby bylo o tak 10 stupňů méně, asi by to bylo OK, ale za daného počasí kolem mě poskakovali ostatní golfisté v téměř bílém oblečení a hlavně - v šortkách. Takže první mínus - křupan medvěd dorazil na golf.

Nakonec asi po dalších 5 minutách dorazila i kamarádka, takže jsme se vydali vstříc golfovým stavbám. 07082009576Prošli jsme recepcí, vyfasovali 4 žetóny, každý v ceně 60 Kč a odešli k odpališti. Majíce svoje hole, nikdo nás nevyzval k placení ničeho dalšího, takže pokud si koupíte 2-3 žetóny, které se používají k načerpání balónků do košíku, můžete si tam za tuhle almužnu v nádherném prostředí odpalovat klidně několik hodin.

Už mě to přestává bavit, takže v rychlosti - na odpališti se "poflakoval" trenér, toho dne plně vytížený, podle informací si bere 900 Kč za hodinu. Mě něco povídal 07082009577asi 5 minutek a bylo vidět, že je to fakt profík.

Můžete si také zajít na jídlo, menu stojí 95 Kč a je výborné, celkově jsem za 2 menu, 2 kafe a 2 minerálky zaplatil asi 330 Kč. Takže i ceny celkem OK.

A poslední věc - prostředí. Všude okolo je nádherný výhled, pokud se tam vydáte, určitě zažijete výborný relax. I lidé jsou tam příjemní, pokud to nebylo tím, že moje kamarádka je atraktivní blondýna. V každém případě se chovali přijemně a to dokonce i přes fakt, že mě učila správně odpalovat, aniž by k tomu měla jakékoliv oprávnění.

Nezbytný link včetně ceníku je zde: http://www.karlstejn-golf.cz/index.php

Žádné komentáře:

Okomentovat