pondělí 15. června 2009

pár shotů z uplynulého týdne

Strávil jsem asi 5 dní v Chorvatsku, počasí vyšlo super, záměrně jsem neprováděl check mailů, jen jednou jsem se neubránil a hned mě uzemnila práce ze školy, asi se na to vyprdnu, protože se mi zdá, že objem požadované práce neodpovídá přínosům.

Jinak jsem postnul několik fotek, bylo tam opravdu krásně, odpočinul jsem si, zaplaval jsem si, možná jsem se i trošku opálil.

Mezitím mi domů přišel wifi adaptér z aukra, ač jsem pána prosil, aby mi to neposílal na domáci adresu, učinil tak. Dle prvního pohledu jde o “přeposílače” z nějakého (hong kong?) eshopu. Adaptér funguje, budu moci přestěhovat svého miláčka IBM ThinkCentre z dosahu ethernet kabelů :)

Dle zjištění cen nafty ve Slovinsku (1.01E), Rakousku (1.01E), Chorvatsku (přepočet cca 26Kč) máme nejlevnější naftu, dneska jsem bral u Globusu za 24,10 Kč.

Dovolená prospěšná, můžu jen doporučit, člověk přijde minimálně na jiné myšlenky.

Teď zatím vše, možná sem ještě něco připíšu…

Žádné komentáře:

Okomentovat