čtvrtek 25. června 2009

Google adsense mě obral o asi 10 USD

Jednou z mých zálib je sbírat dolary přes google adsense. Konečně jsem se tento imageměsíc přehoupl přes 100 USD, nechal jsem si pozastavit výplatu, abych tam nasyslil trošku víc a po několika dnech se mi objevilo, že místo kýžných asi 103 USD tam mám 89 :(

Trošku je to vidět na screenshotech, kdy k dnešnímu datu tam mám 91.94 USD, ale na konci května jsem měl 95 USD, jak je patrno z dalšího obrázku.

Tak holt budu muset čekat,image až mi tam lidi naklikají další penízky. Podle mého názoru to vzniklo právě nějakým zaokrouhlováním nebo co. Občas se i stane, že tam mám nějaké peníze, aniž by někdo kliknul...

Snad tedy už příští měsíc opětovně překonám hranici 100 USD a budu moci oslavit druhou stovku, první jsem měl někdy v listopadu nebo říjnu minulého roku.

Žádné komentáře:

Okomentovat