neděle 15. února 2009

pořídil jsem si Vodafone Extra aneb šetřete ještě VÍCE :o)

O víkendu mi volal otec, že jestli jsem si ještě nevybral žádný telefon od Vodafone po 2  letech za úžasnou cenu, kterou dostanu v každém obchodě s mobily, tak si můžu aktivovat Vodafone Extra balíček, kdy za 10 procent ceny tarifu, tzn. 35 Kč dostanu 40 procent, tzn. 140 Kč (na webu je tedy uvedeno 105 Kč, ale to neřeším, asi je to bez DPH).

Takže jsem si ten balíček už aktivoval, sice mi to deaktivovalo jiný balíček, kdy za 20 procent ceny dostanu asi 40 nebo co to je, jmenuje se to Extra Nabito. Ale to není žádná omezená akce, takže doufám, že bude dostupný i po expiraci téhle omezené 12ti měsíční nabídky.

Proč to píšu? Před nedávnem jsem si povídal s jednou slečnou, co taky používala Vodafone a zjistili jsme, že by klidně mohla ušetřit až stokoruny měsíčně, kdyby se jen trošku zamyslela.

EDIT: kliknutím na názvy balíčku se vám zobrazí jejich popis na webu Vodafone.

Zaprvé je tedy možno si aktivovat službu Po svém.

klady: po vyčerpání volných minut máte levnější služby o 20 procent, dostáváte podrobnou fakturu ve formě PDF, nedostáváte písemnou fakturu každý měsíc do schránky - mě osobně tato služba absolutně vyhovuje, nesnáším každý měsíc nevyžádané dopisy (viď Hypoteční banko!, Patria Finance, BrokerJete, reklamí letáky RB, bývalá eBanko, ...) a myslím, že automaticky dostáváte nějakou chytrou SIM kartu pro GSM banking nebo co

zápory: nemožnost volat na operátorskou linku, to mi vůbec nevadí, všechno si nastavuji v internetové samoobsluze a upřímně, poslouchat ty kecy operátorů, kteří většinou netuší, o čem to vlastně mluví, to fakt nemusím, už jsem alergický na operátorky eBanky a dostat nějakou výhodu za oproštění od této služby od Vodafone, to je něco, co chci!

Zadruhé, pokud máte nárok po 2 letech, pokud jste neobjednávali telefon, objednejte si službu Vodafone Extra. (výhody jsem už popsal)

Zatřetí, pokud jste telefonu využili nebo ještě s Vodafonem nejste tak dlouho, objednejte si službu Vodafone Extra Nabito.

To je asi všechno, co bych k Vodafonnímu tarifu doporučil :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat