pondělí 9. února 2009

nadnárodní společnosti podporují plagiáty

Nedávno jsem dostal MP3 přehrávač pocházející od leasingové firmy spadající pod obrovskou americkou korporaci.

Nejdřív jsem si myslel, že je to iPod Shuffle, pak mi došlo, že když to tam není napsané, zřejmě to iPod nebude a nechal jsem to ležet.

Dnes jsem však navštívil kamarádku, co mě učí angličtinu a která měla iPod Shuffle doma, tak mě to zase zarazilo, jaká je to podoba :o)

Dlužno říct, že mi to vrtá hlavou, jak může společnost, která si tak cení svého obchodního jména supportovat plagiát parodující jejího amerického kamaráda firmu Apple.

Dokonce jsem našel, že tato společnost má jednu z nejcennějších značek na světě:

1. Coca-Cola
2. Microsoft
3. Citibank
4. Wal-Mart
5. IBM
6. HSBC
7. General Electric
8. Bank of America

Pro zájemce přikládám i obrázek původního iPodu Shuffle. Taky se vám to zdá tak podobné? Samozřejmě vidím, že je tam navíc displej, znalci rozpoznají i USB port, ale i tak je to obrovská kopie...


----Tato zpráva byla poslána z mobilního telefonu. A následně upravena v Microsoft Live Writer.

Žádné komentáře:

Okomentovat