pondělí 23. února 2009

oprava mého nekonfliktního názoru o Radku Hulánovi

Poté, co jsem se dobře zasmál srovnání RH a Chucka Norrise, zabrousil jsem na Radkův blog a trošku se vyděsil. Hemží se to tam slovy Nicka, srandovní nula, spodina, velká stoka, štítím se ...

Přijde mi to divné, že člověk na svém blogu dělá reklamní prezentaci nějaké webdesignové firmičce a společně s tím tam propisuje takové věci.

Abych ukázal způsob vyjadřování, kopíruji zde citaci z webu myego.cz. A Radku, prosím, nepodávejte na mě žalobu, tohle je normální citace :o)

Internet ukázal, že anonymita nefunguje.

Lidé potřebují "bič" a reálnou postižitelnost, aby se chovali civilizovaně.

Nakonec vidím to dnes a denně kolem sebe. MyEgo.cz je nejúspěšnější český blog. Kromě kvality a množství článků je samozřejmě důvodem i civilizovaná diskuse, která filtruje frustráty. Přitom si myslím, že těch ubohých lidí není moc. Na MyEgo.cz se člověk setkává denně s desítkou tisíc příznivců, ale jen s nějakou desítkou chudáků a omezenců, kteří se mohou doslova posrat z mého jména a názoru.

Pochopitelně, když je někdo natolik frustrovaný, že se může doslova zbláznit z toho, že mám názor jiný než on, něco to o něm vypovídá. To není inteligentní partner, ale srandovní nula, nicka.

To asi nepotřebuje komentář, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat