neděle 8. února 2009

nové a staré boty CAT

Dneska jsem si v Letňanech v prodejně Baťa koupil nové boty CAT za 1999 Kč. Už jsem CATlogo tam několikrát brousil okolo obchodu ONE WAY, ale tyhle se mi líbily víc. Faktem bylo také, že kromě slev v tomto obchodě body CAT stojí cca 2500 Kč.

Jsou náhradou za moje staré boty, které jsem si koupil v roce 1999 za cca 2400 Kč, ceny tedy zůstávají velmi podobné. Koupil jsem si je v Ostravě v tamním Tescu poblíž nádraží Ostrava Svinov. Obchod byl tenkrát situován na levé straně pravého vchodu. Musím se tam jet někdy podívat, jestli to tam ještě je. Za celou dobu jsem jen vyměnil tkaničky, asi po 2 letech a upadly jim umělohmotné zadní ... "spojlery" :o))) Jinak se v nich perfektně chodilo a ještě před několika měsíci jsem viděl totožný model v prodeji. Dlužno říct, mi sloužily cca 9.5 let, a předpokládám, že ještě sloužit budou. Dá se v nich chodit jak v zimě, do které jsou díky vysoké podrážce perfektní, tak i v létě, ideálně na horách. Vzpomínám si, že jsem je snad kdysi i skoro zničil bahnem někde v Beskydech.

Ač je to překvapivé, chodil jsem v nich i v práci, pravda je, že občas mi v nich bylo trošku vedro, ale nikdy tak, abych si byl nucen koupit přezůvky. Jen někdy jsem si je vyzul...

Abychom zabrousili ještě více do historie, před těmito botami jsem chodil téměř stále v hnědých botách Dr. Martens, zakoupeny taktéž v Ostravě.

Nový model, který jsem zakoupil dnes, je značně více odlehčený, kompaktnější, ale některé prvky (žebrování, zadní spojler, ...) jsou převzaty z modelu předchozího. Podrážka i stavba boty více drží nohu v ideálním postavení, tedy doufám. Po zkušenosti nohy s těmi předchozími mi přijde, že nová bota tlačí nohu více vnějším chodidlem na zem. Ale když se nad tím zamyslím, možná to bylo tím, že ty staré byly už sešmajdané :o)))

Takže jsem zvědavý, jak dlouho mi vydrží boty nové... držme jim palce :o)))

----Tato zpráva byla poslána z mobilního telefonu. - poté upraveno programem Windows Lite Writer

Žádné komentáře:

Okomentovat