úterý 11. listopadu 2008

Téměř dokonalá manželka

Ráno jsem se probudila, rychle se umyla, podojila jsem krávu, pak si zakouřila, dala žrát slepicím a králíkům, vyvedla kozy a krávu na pastvu.
Potom jsem vzbudila děti, připravila snídani, zkontrolovala jim věci do školy, a odvezla je do školy. Po návratu jsem naklepala kosu, pokosila
trávu, a pak jsem šla do práce. V práci jsme se pohádala s podřízeným,
vyhodila jiného podřízeného z práce. A vydělala peníze.
Pak jsem přišla domů, nasekala dřevo, připravila jídlo, dojela do školy pro děti, dala jsem jim jíst, zpracovala jsem daňové přiznání a šla na pole.Tam jsem okopávala zeleninu až do tmy.
Mezi tím jsem stihla jít ke kosmetičce, objednala si nový balzám a vrátila se domů.
Došla jsem pro krávu a kozy, připravila večeři, vyměnila pojistku,nakrmila děti, vykoupala a dala je spát. Pak jsem dala prát prádlo, šla na internet, přes banking poplatila účty, přečetla poštu, dala sušit prádlo, snědla kousek chleba, a jdu spokojeně spát.
Když v tom mi blesklo hlavou - hrůza - můj muž leží neošukaný na gauči.

Žádné komentáře:

Okomentovat