neděle 23. listopadu 2008

The Strangers - Oni - pěkný horor na nedělní večer

TheStrangers Viděl jsem v televizi reklamu na horor The Strangers (Oni), tak jsem zapátral na Isohuntu, lze ho najít třeba zde: http://isohunt.com/torrents/?ihq=the+strangers a titulky k němu třeba zde: http://www.titulky.com/The-Strangers-115956.htm v sekci Jednotlivé soubory titulků.

O co v kostce jde? Asi bych byl neoriginální, proto přejímám citaci z webu Moviezone.cz "Dva hrdinové, tři psychopati, jeden dům a boj o přežití. The Strangers je možná zoufale neoriginální horor, ale koho to zajímá, když většinu času atmosféra a napětí dokonale funguje?"

Když jsem se na to koukal, úplně mi vyskočil opar na puse, dívat se na to do konce nebudu, raději počkám, až přijde někdo, s kým to dokončím.

Jsem si vzpomněl, že kdysi, když jsem byl v kině na Kruhu (nevím, kolikátý díl to byl), tak jsem se tak lekl, že jsem si nehtem rozsekl ret ... takovej poseroutka jsem :o)

Na závěr přikládám trailer... a odkaz na oficiální website

a na úplný závěr lahůdku - můžete si vytvořit svoji vlastní fotografii s příšerkami :o) zamaskoval jsem se úplně dokonale :o)))

strangers

Žádné komentáře:

Okomentovat