pondělí 17. listopadu 2008

fitness centrum v aqua palace v průhonicích

aqua_palace Dneska jsem vyrazil poprvé do fitness centra v aqua palace v Průhonicích. Na Černý most to mám z nového bydliště daleko, proto jsem se rozhodl přesedlat z ceny 125 plus cca 30-50 Kč za naftu na dojezt na 150 (resp. po slevě 135) s dojezdem cca 2 km.

Fitness centrum je umístěno v Aqua Palace Průhonice (parkování zdarma), asi 20m od hlavního vchodu vpravo, klasika - recepce, zaplacení prvního vstupného za 150, berou FlexiPasy, vyfasujete něco jako hodinky bez ručiček sloužící po přiložení jako platidlo, otevírač zámků a kdoví co ještě. Trošku me zaujalo, že na dveřích šatny bylo napsáno, že sauna je zdarma v ceně, to ještě budu muset prozkoumat...

Šatny jsou obyčejné, za zmínku stojí snad jen to, že se otevírají pomocí přiložených hodinek ... vtipné ...

Po vstupu do samotného fitness centra uvidíte dole spoutu šlapacích strojů, jako kola, jako kola pro bezruké (šlape se poněkud výš), šlapadla, něco jako bruslidla, běhací pásy, odborně se tomu celému říká kardio zóna.

K dispozici je ještě horní patro, tam jsou umístěny běžné cvičící stroje a VIP zóna, kde se prý dá napojit i iPOD (na co, na nabíječku nebo co?). Jinak nevím, k čemu VIP zóna slouží, snad pro něčí zaměstnance, protože se při konečném placení jeden pár "chlubil", že mají VIP, ač tam nebyli, natolik dobře jsem slečnu pozoroval :o), ale v garážích jsem je viděl nasedat to Peugeotu 205 odhadem z roku 1999, těžko tedy předpokládat, že investovali do VIP vstupenky stejnou sumu jako do svého automobilu.

Co se týče strojů, jsou příjemné, trošku "modernější" než ve Holmes Place na Čerňáku, na první pohled více posltrované. Po jejich vyzkoušení musím říct, že nejsou špatné, cvičí se na nich dobře, je na nich i zobrazeno, na jaké svaly fungují, jak se na nich má cvičit. To vše je doplněno letáčky tématicky zaměřenými na skupiny svalů doporučujícími určité stroje a počty opakování. To je, musím uznat, celkem příjemná věc...

Na závěr jsem si dal běhání, opět advantage, je jich celkem dost a hlavně, nejsou rozviklané a rozvrzané jako v Holmes Place, to mi tam celkem vadilo... Ale je jen otázkou času, kdy se to stane i tady, takže uvidíme.

Obsluha je příjemná, snaží se být na straně zákazníka, poprvé jsem se tam byl podívat už předevčírem a bez jakékoliv poznámky mě pustili dovnitř i v botech. Poprvé mi ochotně vysvětlili, kam mám jít, celkově musím ohodnotit pozitivně.

Nakonec, když jsem vyšel ven, dotázal jsem se na možnost předplacené karty, slečna mi okamžitě začala tlačit něco za 10 litrů, že dostanu tašku a tričko, pak pokračovala dolů a dolů, nakonec jsem si vzal kartu za 2 litry s desetiprocentní slevou a tričkem, celkem pěkným, už teď vím, že v něm budu jen spát nebo půjdu do posilovny, když tam nebude žádná pěkná slečna :o) Nicméně s 10% slevou jsem se dostal na cenu 135 Kč za návštěvu, přijde mi to na pražské ceny celkem příjemné, možná trošku vyšší standard, ale zas to mám blízko domova.

Co se týká obsazenosti, byl jsem tam dnes, tzn. 17.11. - tzn. ve státní svátek, kdy lidi nepracují, parkoviště bylo plné, až ve mě začal hlodat červíček, zda jsem se správně rozhodl, jelikož nerad cvičím mezi davy lidí, nicméně všichni asi jeli do úúúžasného aqua parku a ne do fitka.

Takže můj verdikt je - doporučuji k návštěvě. V Holmes Place jsem měl problém strávit tam hodinu, jak mě to tam už nebavilo, tady jsem byl 2 hodiny a odcházel jsem kvůli tomu, že jsem měl něco domluveného.

Nezbytný link s podrobnějšími informacemi: http://www.aquapalace.cz/cs/fitness

1 komentář:

  1. V Holmes Place Praha Smíchov to není špatné, i když jim tam téměř nefunguje klimatizace, ale dejte si opravdu velký pozor, jakou smlouvu podepisujete! Dostala jsem jako dárek cvičení na tři měsíce - alespoň to si můj bratr myslel - pak zjistil, že podepsal celoroční smlouvu... Jelikož mám malé dítě a potíže s páteří, tak jsem to fakt déle než ty tři měsíce nedala. Můj bratr ovšem musel vysolit 10 tisíc za storno smlouvy, jinak soud na vymáhání zaplacení zbylých 9 měsíců....

    OdpovědětVymazat