středa 13. února 2008

programátoři by nejraději vyrazili dveře od záchodu ;o)

za uplynulý týden se mi už podruhé stalo, že při vycházení ze záchodu mě někdo málem zabil razancí otevření dveří. Naštěstí jsem vždy stál několik centimetrů od radiusu otevíraného vražedného nástroje, takže se mi nic nestalo.

Platí ale pravidlo, že čím ortodoxnější IT, tím větší razance :o) Důvody tohoto chování mě napadají, ale nechci sklouznost k definici maniakálnosti některých spolupracovníků a externistů.

To je asi tak všechno, co jsem v tento ne příliš úsměvný den chtěl říct ... Důvody ne-úsměvnosti tu rozebírat nebudu, jen jsem si tu chtěl poznamenat, že je to zrovna dnes, co jsem se to dozvěděl ... Důvody, které mají i něco společného s potřebou psát tento blog, jakkoliv zmatený může působit ...

Žádné komentáře:

Okomentovat