středa 13. února 2008

mBank, eBanka, eBay, PayPal, doručovací adresa a jiné finanční radosti

Při myšlence na objednávání přes eBay jsem narazil na požadavek, abych měl svoji doručovací adresu totožnou s adresou, na jakou byla vystavena moje kreditní karta. Celkem pochopitelný požadavek, zde je origos znění.


For Payments with Credit card your shipping address must be the same as your Credit card Billing Address. We will only ship to a Verified Credit Card Billing Address. If you do not want to ship to your Credit card Billing Address, please contact your bank and add your alternate shipping address to the account. Most banks will accommodate your request, some may not. American Express and Discover will definitely accommodate this request.


Díky svému zaměření na bankovnictví mám lehký problém ;o)

Položil jsem eBance dotaz:
Rad bych ke sve kreditni karte VISA Elektron nastavil kvuli internetove platbe druhotnou dorucovaci adresu ( alternate shipping address ). Jak to mohu provést?

Odpověď mě jako obvykle naplnila beznadějí:
K Vasemu uctu je mozne priradit dve rozdilne adresy, trvalou a kontaktni.
Kontaktni adresu je mozne kdykoliv zmenit prostrednictvim bezplatne Klientske linky 800 124 200 po overeni elektronickym klicem.

Obrátil jsem se na kolegu v bance, kde pracuji, a který je pokládán za guru přes kreditní karty a dal mi odpověď, že naše banka vůbec adresu pro verifikační (autorizační) dotazy nevrací.

V záchvatu řešení jsem si pořídil konto u mBank, mimo jiné i proto, že dávají nyní úrok z vkladu 3.5%. Mimochodem, spočítal jsem si, že kdybych prodal byt a srovnal jen čisté cash flow z něj ( tedy ne každoroční nárůst hypotetické tržní ceny ), vyjde mi uložení částky za prodej ve srovnání s příjmy a výdaji trošku výhodněji než držba bytu.
Nicméně jsem někde zahlédl, že by snad mBank mohla dělat svoji kartu i s propojením na PayPal, což je pro nákup na eBay další alternativa ... ale nespoléhám na to ...
Asi mě inspirovalo toto:
Při platbě kartou okamžitě vidíte v internetovém bankovnictví blokaci. To ocení zvláště ti, kteří se registrují do platebního portálu PayPal. Portál PayPal při registraci karty vyžaduje nejprve autorizaci a při první autorizaci pošle speciální kód, který zadáte do formuláře webového rozhraní PayPal. S mBank je proces registrace platební karty u PayPal a následného placení otázkou pěti minut.
zdroj mBank: Recenze a zkušenosti z Čech i z Polska

Lidi z CZ na eBay kupují, takže mě se to dřív nebo později podaří taky ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat