čtvrtek 28. února 2008

opět mi rozbili okýnko v autě

Dnes, když jsem se vrátil asi o půl deváté večer domů, jsem měl za dveřmi zastrčený lístek, že mám na autě rozbité okno.

Zajel jsem do Autoskla, kde mají všude nápisy nonstop atd., ale po zavolání na jejich Nonstop servis info linku 605555000 mi slečna sdělila, že technik na výměnu autoskel odešel v 7 večer a může mi nabídnout jen to, že mi auto schovají někde na Butovicích, ale jen pokud bydlím někde poblíž.

Nedokázala mi ani poradit, kam jinam se můžu obrátit, ač na svých stránkách nabízejí nonstop výměnu :o(

Zítra zajedu na jejich pobočku na Kolbenově, kde mají otevřeno už od 8h.

web zde: http://www.autosklo.net/index.php?page=kontakt

UPDATE: Až to budu potřebovat znovu, tak si značím: otevřeno mají od 8 do 21h a výměna tónovaného okýnka na Octavii I. stojí 2975 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat