čtvrtek 14. ledna 2010

what's going on? 2010-01-14

aneb Oblíbené postřehy z uplynulých několika dní :o)

Jak je patrno z tohoto blogu, začal jsem ho používat jako pseudo eshop řešení. Není to dokonalé, ale už mě nebaví vystavovat věci na aukru, klikat, obhospodařovat komunikaci, atd... Objevil jsem několik zajímavých zdrojů pro nákup celkem zajímavých věciček, jsou to většinou blbosti typu RC vrtulníky, auta, letadla, ponorky a lodě.

K dispozici jsou i doplňky aut, parkovací kamery, doplňky počítačů, displeje na mobilní telefony a to vše za příjemné ceny, resp. ve srovnání s Aukrem jsem schopen jít i o 10-30 procent pod cenu se zachováním své provize. Už jen vystavení na tomto blogu mi vygenerovalo relativně dost objednávek, ale stále to není ono.

Proto se dívám po něčem více elegantním, nejlépe PHP shopu, který poběží na mém domácím serveru. Už mám něco vyhlídnutého, ale je třeba do řešení investovat pár bbone99_dní :o) Co to obnáší? Download zdrojového kódu, customizace popisů, kontaktů, šablony, čeština, platební nástroje a nakonec zavedení zboží. Jako nejlepší platební prostředek se mi osvědčil přímý převod na účet, paypal skoro nikdo nepoužívá, k dispozici možná bude i zabezpečená platba kartou...
Tzn. první fáze je poznat zaměření potenciálních kupců, zboží nechávám zasílat přímo z číny na adresy zákazníků, poštovné je zdarma. Sice nechápu, jak to dělají, ale funguje jim to...
Druhá (resp. jeden a půltá) fáze bude spočívat v nastartování vlastního eshopu.

Třetí fázi bych rád zrealizoval formou nákupu nejvíce objednávaného zboží přímo na svoji adresu a rozesílal zákazníkům. Ještě nejsem úplně přesvědčený, že toto je správná cesta, ale prozatím k ní budu směřovat.

Co dalšího? Práci nebudu komentovat, ve volných chvílích chodím do posilovny v Aqua Parku, darebáci zdražili ze 150 Kč na 170 Kč za návštěvu. Vzhledem k 10% slevě mě to stále vychází levněji, než abych jezdil někam dál a propálil to na naftě. Zhruba polovinu času v posilovně strávím běháním, tzn. dám si na začátku 13 minut rychlostí cca 10.5-12 km/h, to je pro mě velký pokrok, minulý rok jsem nezvládal více než 10 minut rychlostí 10 km/h. Pak si jdu zacvičit, snažím se posilovat břicho, v tuto chvíli až 4-5 sérií na stroji v cca 20-ti opakováních. Pak nějaká záda, prsa a končím opět 10 minutami běhání, ale už nižší rychlostí se stropem na 10 km/h. Zajímavý progress, rozhodně, až bude tepleji, vyzkouším běhání venku...

To je pro dnešek asi všechno :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat