sobota 3. října 2009

Vodafone - kontak s WinBack linkou

Dneska jsem se konečně rozhoupal, abych změnil svoje telefonní číslo na Vodafone kartu, protože v poslední době tam platím víc jak pětikilo za to, že si občas pošlu smsku a jen vyjímečně zavolám. To se mi opravdu nelíbilo, proto jsem přivítal radu, že mám přehodit svoje číslo na Vodafone divokou kartu, na kterou si občas dobiju 350 Kč a budu mít úplně stejné výhody jako kdybych měl tarif.

Bohužel jsem však byl přepojen na nějaké speciálně školené operátory, kteří mi "měli pomoci s převodem", ale ve skutečnosti to byli přemlouvači, abych zůstal na tarifu. Z dob Tele2 si toto pamatuji jako WinBack team.

Když jsem to zjistil, informoval jsem operátora, že rozhodně nejsem připravený něco měnit, on mě potom začal "buzerovat" stylem, abych si vyžádal papír a tužku od personálu prodejny, přičemž poté se ukázalo, že chtěl, abych si poznamenal, že 10.10. mám dobít číslo 500 Kč kuponem a zavolám na *77.

Když vše zařídil, zdůraznil, že pokud bych přece jen zůstal na tarifu, má pro mě stále připravené výhody. Jednou úúúžasnou výhodou byl převod na tarif za 119 Kč, tam jsem řekl, že mě to vůbec nemotivuje a že chci opravdu převést na předplacenou kartu. Potom vytáhl z rukávu, že mi nechá stávající tarif s tím, že dostanu 25% slevu na 12 měsíců, což už mě zaujalo.

Dostanu se za stejné služby z cca 500 Kč na asi 260 Kč, to už znělo rozumě a souhlasil jsem s tím. Pár měsíců si to nechám, ale myslím, že dříve nebo později stejně na té kartě zůstanu...

Žádné komentáře:

Okomentovat