neděle 18. října 2009

škoda maxidot: Porucha motoru! Ihned do dílny!

Minulý týden jsem podnikl cestu do Vysokého Mýta pro nákup starožitné obligace z Aukra, když mi po cestě zahlásil maxidot v mé Olině (stará Octavia 1.9 TDI 66 kW) hlášku Porucha na motoru, ihned do dílny + se rozsvítila kontrolka žhavení.

Pojala mě panika, okamžitě jsem, zprostředkovaně přes svého otce, volal k Hlaváčkovi do Olomouce, co to jako znamená. Hlavou se mi honily myšlenky, kolik mám na účtě, abych si koupil "nový" motor, když ho zadřu nebo zničím.

Otec se mě pokoušel uklidnit, že mu totéž svítilo, když odcházel spínač brzdových světel, který se nachází údajně pod brzdovým pedálem. Totéž potvrdil i autoservis Hlaváček s tím, že se mám zastavit v nějakém autorizovaném servisu, ať mi načtou závady, které tam mám.

Inu, zakoupil jsem ve Vysokém Mýtě obligace, ve skle hospody zkontroloval, že mi brzdí brzdová světla ... brzdily, svítily ... a rozhodl se pokračovat do Litomyšle, kde je pobočka Hlaváčka Olomouc. Dorazil jsem do prázdného autosalónu v 11:45, zavírali ve 12 a znuděnému personálu povídal, co se mi stalo. Raději jsem zdůraznil, že to mám posvěceno od jejich majitelského servisu.

Souhlasili, že mi závady načtou a fakt to byl brzdový spínač. Začal jsem přijímacího technika přesvědčovat, jestli by náááhodou neměli čas mi to i vyměnit. S pokrčením ramen a brbláním, že to bude trvat tak hodinu, odkvačil technik k mechanikovi, jestli se mu jako chce nebo co... Přišel za pár minutek, že se spletl, že to bude za 15 minut a udělají to.

S cenou se ošíval, že neví, možná 4 kila, možná 5 ... majíce v peněžence kreditku RB s bezúročným obdobím 45 dní jsem potvrdil svoji ochotu zaplatit "cokoliv" a odevzdal klíčky od auta.

Chvíli jsem tam očumoval auta, nejvyšším modelem byla Octavia Tour, žádná nová oktávka, žádný Superb. Za dalších 5 minut bylo auto přistaveno na mini parkoviště a mě namarkována cena 251 Kč (tzn. práci mi udělali zadarmo).

Takže - díky kluci!!! a díky autoservisu Hlaváček. Musím říct, že s jakýmkoliv servisem Škoda jsem maximááálně spokojen.

Žádné komentáře:

Okomentovat