neděle 18. října 2009

střípky z uplynulého týdne

Dorazil jsem do Prahy po víkendu v Olomouci, takže v rychlosti, copak se dělo.

Po minulém víkendu a výměně brzdového spínače jsem se úspěšně nachladil na Vysočině a zahájil týden totálně vyčerpán s každovečerním Coldrexem.

V pondělí asi nic moc, už nevím, co jsem večer dělal, v úterý oblíbený Jarmark s kolegy z práce. Nutno podotknout, že od úterý do čtvrtka (tzn. 3 dny) jsem dojížděl do práce autobusem a metrem, nikoliv autem. Ve středu jsem tedy kličkoval mezi revizory, ale unikl jsem ... nicméně jsem musel použít lsti východu jiným východem na můstku a poté prokázat nervy jak provazy, když revizor kontroloval ve stejném vagóně jako jsem byl já.

Jinak ve středu tradiční angličtina, slečna angličtinářka mě seznámila se svým plánem emigrace do Austrálie s tím, že v čechách rozjíždí firmu a chce to managovat dálkově. Trošku jsem se jí to snažil zpochybnit, jestli je to dobrý nápad, ale kvůli svému nachlazení jsem zřejmě nebyl moc přesvědčivý.

Mimo to všechno mě definitivně vyhodili z doktorského studia na VŠE, dofinalizoval jsem žalobu na HorkyCZ, kteří nám, mimo jiné, dluží projektovou dokumentaci k našemu bytovému domu, odpověděl dlouhým mailem jednomu hnidopichovi, který rozporoval naše výpočty dluhu vůči Central Groupu, navštívil narozeninovou párty v Olomouci, kde nikdo nevěděl, že narozeniny mám i já, koupil a vyměnil pneumatiky, Continental WinterContact.

Poučení? Na VŠE se přihlásím znovu, přemýšlejíce o Plzni, kde se dalo doktorské studium dokončit za 2 měsíce a mě vyhodili po 2 letech a taky, jestli se pan "hnidopich" rozhodne svolat mimořádnou schůzi SVJ, určitě se jí zúčastním a navrhnu nový bod k jednání s tímto textem "volba nového výboru SVJ".

Nakonec zmíním procházku po hřbitově s maminkou a Esternicí, příjemné zakončení nedělního víkendu.

To je asi všechno pro uplynulý týden :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat