pondělí 13. července 2009

oblíbené střípky z minulého týdne

minulý týden nebyl nijak zvlášť odvazový, v týdnu jsem lítal jak hadr na holi, nejdřív Central Group k převodu pozemku pod popelnicema :) poté aktivity na doplnění trestního oznámení na naši bývalou správcovskou firmu, do toho práce.

Zlepšil se až konec týdne, kdy jsem vyrazil za pfem na vysočinu, viz fotky okolo tohoto postu, zrovna se uploadují z mobilu, takže nevím, jestli se nahrají dřív než to stihnu odeslat nebo později.

Na Olině mi praskl chladič, takže budu kupovat nový (nebo ojetý z vrakoviště). Projevilo se to tím, že mi Olina zahlásila nedostatek chladicí kapaliny, nejdřív jsem zazmatkoval, pak jsem si u benzinky koupil destilovanou vodu dojezdil týden. V sobotu se mi na to díval nějaký maník na vysočině a objevil ten prasklý chladič. Zítra se má ozvat, kolik to bude stát. Snad se to vleze do litru nebo do dvou.

Pak kromě hrozivých dešťů, který mi zabil mátu na terase snad nic zvláštního.

Takže hurá do nového týdne.

btw týden předtím jsme se všichni bavili na blogu transsexuála Chloe, více info zde: http://sharn-lugonn.blogspot.com.

Jo, Nokia N97 klesla asi o pětikilo, jinak cena na můj vkus stále vysoká.

Žádné komentáře:

Okomentovat