pondělí 20. července 2009

oblíbené střípky z minulého týdne

Opět se vracím k rychlému snapshotu z minulého týdne, tzn. copak se stalo?

V úterý odvezli olomouckou babičku do nemocnice, po asi rok a čtvrt dlouhé rekonvalescenci z minulého kolapsu je tento podstatně horší. Jel jsem tudíž v pátek do Olomouce a v sobotu odpoledne jsem ji šel s rodiči navštívit. První pohled hrozný, avšak životní energie z ní tryskala, takže po asi desetiminutové návštěvě jsme odcházeli klidnější. Naštěstí i maminka se trošku odreagovala a po týdnu strádání si konečně dala 2 teplá jídla. Ať to dopadne jakkoliv, jsem přesvědčený, že to zvládneme.

Opět se objevila myšlenka na moji imigraci zpět na moravu, třeba do Brna, 241což?

Dále jsem se stal majitelem pěkného horského kola Olpran Harrier, výbava Shimano Deore XT, originální páky, žádný gripshift, design trošku nudný, šedo černé, ale jsem spokojený, i když bych uvítal nějaké veselejší barvy.

Na burze všeobecný nárůst, ČEZ na hranici 880, tzn. moje portfolio se z -24 procent dostalo na -17, tudíž úspěch :)

Proběhla i výměna korespondence s Central Group, kde mě upozornili, že můj právní názor je úplně mimo a dluh SVJ ve výši cca 280 tisíc budeme muset uhradit, dokonce poslali i první výzvu k zaplacení faktury na 37 tisíc. Osobně si myslím, že to budeme muset zaplatit, ale vezmu si čas na rozmyšlenou do 31.8.2009, mezitím svolám schůzi členů a nechám si to posvětit, ať mě pak neobviní ze zpronevěry jejich peněz. Další postup je ten, že zaslanou fakturu společně se smlouvou použijeme coby podklad pro žalobu vůči Horky CZ s.r.o. Tu použijeme bez ohledu na to, zda to zaplatíme nebo ne.

Dále jsem převedl dodávky vody z Central Groupu na naše SVJ, pozitivní zkušenost je ta, že PVK přijímají protokoly o předávce i elektronicky, takže jsem to všechno oscanoval a zaslal. Už mám doma podepsané smlouvy, které pošlu zpět.

Moje Olina, pokud nečtete můj blog, je řeč o mé Octavii 1.9 TDI (jednička z roku 2003) vykazovala děravý chladič, únik chladicí kapaliny, už asi 10 dnů jezdí z naposledy doplněných tekutin. Hladina sice klesá, ale není to nic dramatického. Stejně to asi budu muset vyměnit. Ač platím svoje dluhy jako drak, minimálně rok to bez nového auta budu muset vydržet. Cena nafty je cca 24.90 Kč.

Nakonec, dneska se na serveru Marigold.cz objevil další blog post Když se hryzne pumpa, příjemné počtení, kterého je na tomto blogu v poslední době poskrovnu. Snad se to tedy zlepší, ale i tak z toho mám radost. Kvalita není v kvantitě, což je ostatně znát z mého blogu :)

A úplně nakonec - dramaticky klesají moje příjmy z reklamy, tento měsíc to vypadá na trapných 6-7 USD, budu muset něco vymyslet, zase zřejmě nějaký blábol o telefonech Nokia, btw Patrick Zandl si pořídil moji vyhlídnutou N97.

Joo, a rodiče v Olomouci si pořídili internet od Univerzity Palackého, jméno providera si bohužel nepamatuji. Jde o 12 MBIT za cenu asi 250 Kč, žádná FUP. Pěkné, svižné, instalace v pořádku, pořizovací náklady něco mezi 4 a 5 tisíci, pokud jsem dobře informován.

Toť asi vše, pro minulý týden, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat