čtvrtek 2. září 2010

kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto

aneb Jak řidiči nakreslili policistům své nehody

nehoda_1

(obrázky si zvětšíte kliknutím na ně)

  Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo

 

 

nehoda_2

 

Paní nejdřív při snaze zaparkovat nabořila auto č. 2, pak auto č. 1. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu (č. 3). Přitom ale nacouvala do vozu č. 4. Vystoupil jsem z vozu a chtěl jsem paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.

 

nehoda_3

 

1) tady jsem se vyhnul zajíci, který vběhl do silnice.

2) narazila jsem do protijedoucího auta

3) auto v protisměru mě tak rozhodilo, že jsem místo brzdy šlápla na plyn a narazila do auta přede mnou

4) nejvíc mě ale mrzí, že zajíce potom přejelo auto v protisměru, to jsem ho mohla přejet rovnou a nemusela jsem mít škodu na vozidle

 

 

nehoda_5

Projížděl jsem kolem chatky, když jsem si všiml, že se před ní opaluje krásná slečna. Lehce jsem přibrzdil, abych si mohl dotyčnou důkladně prohlédnout. Vzápětí jsem narazil do vozu přede mnou, jehož řidič zpomalil ze stejného důvodu, akorát trochu víc. Podle policistů se na tomto úseku podobné nehody stávají poměrně často. Fotografii slečny pro ilustraci přikládám též.

 

nehoda_6

 

 

Když jsem přijížděldomů, vjel jsem omylem do jiného dvora a naboural do stromu, protože ho doma na tomto místě nemáme.

Žádné komentáře:

Okomentovat