sobota 15. května 2010

kterou rukou si vytíráš zadek?

Konečně jsem shlédnul video Přemluv bábu, které si každý dával "I like this" na videu, ale nikde nebylo k vidění. Takže dneska ráno jsem se konečně i já začlenil do skupiny těch, kteří to viděli.

Takže zaprvé - první pocit - nic moc. Ale některé věci je třeba si říct, abychom si je uvědomili a tohle video plní hlavně tuto roli.

Zadruhé, ještě žádné volby jsem si to neuvědomil, ale tyhle jsou fakt zaměřené proti paroubkovi. Třeba časopis Respekt (jakkoliv jde o "minoritní" záležitost) měl přímo na své obálce napsané, že jeho předplatné není určeno pro levicové voliče. I bore Karel v pořadu Na stojáka od HBO vyjádřil svůj názor celkem jasně. Pustit si ho můžete ve spodním videu. Hned pak se můžete podívat na nesmrtelného Borce.

Hlavně na závěr - nevím, kde byli tvůrci Přemluv bábu na levé ruce - já si zadek vytírám pravou a nikdy mě nenapadlo si ho vytírat levou.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat