pondělí 24. května 2010

bezdrátová multimediální mini klávesnice Lenovo

Prodám novou bezdrátovou multimediální mini klávesnici Lenovo lenovo_mini_klavesnice

Cena 1450 Kč,

poštovné zdarma

specifikace:

- Lenovo mini příruční bezdrátová klávesnice s trackballem 
- 2.4GHz band wireless frequency
- dosah cca 10 metrů
- podpora ovládání multimédií přes Windows
- kompaktní USB přijímač může být uschován uvnitř klávesnice
- Plug and Play - není potřeba instalace žádného software
- napájeno dvěmi AAA bateriemi
- uživatelská příručka v angličtině

Jak nakupovat?

  • Stačí mi poslat mail na blackbone99@gmail.com a domluvíme se. Standardně jsou 2 cesty - bankovní převod na můj účet, od té chvíle můžete zboží očekávat tak do 10-12 pracovních dnů nebo v případě nedůvěry vám můžu vystavit zabezpečenou aukci na aukru, kde jsem ověřeným prodejcem, ale v tom případě navýším cenu o 10 Kč na  pokrytí poplatků Aukru.

Nebudí ve Vás tento blog důvěru? Podívejte se sem na Aukro, co o mě píšou ti, co již ode mě nakoupili nebo naopak jsem já koupil něco od nich.

Podívejte se na youtube.com předváděcí video:


- Lenovo mini handheld wireless keyboard with trackball
- 2.4GHz band wireless frequency
- Massive 10-meter wireless range
- Windows multimedia control
- Compact USB receiver can be hidden and stored inside the keyboard
- Plug and play - No software installation required
- Powered by 2*AAA batteries (included)
- Comes with user manual

Žádné komentáře:

Okomentovat