pátek 19. října 2007

dnes a včera na přednáškách VŠE Praha

Včera a dnes jsem absolvoval první blok přednášek, odkazy na předměty jsou v předchozích příspěvcích.

Šel jsem na dva dvouhodinové bloky Filosofie a metodologie vědy. Zápisky jsou zde.
Až objevím, jak to udělat, aby mi to nezablokovalo několik příspěvků na úvodní stránce blogu, určitě to sem postnu, ale bralo by to tu dost stránek, stejně bych byl ale zvědavý, jaké by tu adsense zobrazoval reklamy.
Z čistě studijních účelů jsem prozatím umístil text i sem, jsem fakt zvědavý na ty reklamy. Názvu není třeba si všímat, je to udělaná kopie z jiné stránky.

Udělal jsem tam i jednu fotku, v detailu je však lehce rozmazaná :o):


btw okolo VŠE se pohybují trošku jiní lidi, než lze potkat normálně ve městě a začínají mi být čím dál méně sympatičtí. Zajímavé je, že je tam daleko větší koncentrace často hodně drahých notebooků, než je vidět i v zahraničních firmách. Černá taška Dicota bývá téměř povinným vybavením každého mladého studenta.

Druhým předmětem byla Mikroekonomie 3. Pan profesor Soukup nás zahltil mnoha stránkami svých grafů, odvození a výpočtů i ujištěním, že je bezesporu zajímavé, že jeho skripta Mikroekonomická analýza nejdou sehnat.
http://web.quick.cz/kmie/publikace/anotace_mie3.htm
http://www.linde.cz/scripts/detail.asp?id=3983
zde osnova kurzu

Žádné komentáře:

Okomentovat