pátek 22. června 2007

dnešní přijímačky na postgraduál

dneska jsem absolvoval přijímačky na postgraduální studium na VŠE, více info zde: http://www.vse.cz/doktorandi/info_o_prijimaci_zkousce_doktorandi_2007.php
Šlo o obor Informatika.
Dojem - ruština, završena cca 5 týdenním na první pohled usilovným studiem, ale platí to, co jsem psal včera, tzn. jde mi to jak psovi pastva.
Angličtina - byl jsem otázán, zda mi nevadí článek o pedofilech, souhlasil jsem i přesto, že toto téma mi nepřijde zrovna ekonomické. Po vzevrubném popisu ( moje trapná chyba, že jsem pojmem "subject" označoval to, co je "article") jsme se dostali k rozboru proč a jak budu studovat obor, který jsem si vybral.
Potom mě slečna dorazila sdělením, že je vše sice OK, ale jak by k tomu přišli studenti, kteří strávili delší čas v USA a před ní předvádějí bravurní výkony, přičemž já jí příjdu mezi jedničkou a dvojkou.
Řekl jsem jí, ať se tím netrápí a dá mi dvojku. ( mimochodem, nějaká dost ambiciózní slečna ( toho času studující VŠE ) mi na tuto historku vyprávěnou na chodbě vytřeštila oči a řekla, že ona by něco podobného nikdy nevypustila z pusy ) Asi jsem málo ambiciózní ... Noo, doufám, že slečnu potkám na nějaké přednášce, pokud mě tedy vezmou ... Rád budu sledovat její dráhu v komerční sféře, ono zřejmě nejde o to zvítězit za každou cenu...

Komické je, že jsem se skamarádil s nějakým asi 50-ti letým pánem, který mi odvyprávěl celou svoji profesní dráhu, pochlubil se dcerou, která udělala přijímačky na hned 4 vysoké školy. Když jsem pak na chodbě okukoval slečny z VŠE, chvílemi jsem se před ním ( otcem dcery ve stejném věku ) cítil trošku trapně ;o)) ... btw studentky, zejména některé se jim celkem povedly...
To už jsem tak starý, že se ke mě hláší padesátníci? ;o) Dokonce jsme přišli na to, že v IT známe stejný lidi :o)

Nakonec jsem získal dojem, že když jsem domluvený se školitelem, je to vše jen formalita a už jsem přijatý. Doufám, že v tom duchu bude i rozhodnutí ... Snad se mi ta dvojka z angličtiny nevrátí jako bumerang.

Žádné komentáře:

Okomentovat