čtvrtek 21. června 2007

burza je připravena na nákupy :o)

lehký pohled na moji stránku whatsup http://www.sweb.cz/whatsup dává tušit, že se možná přiblížil čas nákupu akcií, ale na můj vkus je pokles ještě dost malý ;o)

kde jsou ty doby, kdy jsem před rokem panikařil při -10% denně :o)))) od té doby jsem posera, ale myslím, že můj čas se blíží, už poslední dovolená u moře mě docela dost nabořila a upřímně, kdybych měl tenkrát u BrokerJetu alespoň 5000, už jsem na 100% zhodnocení. ach jo :o)))

Mezitím mi ale rozbili okýnko u Oliny a chytili mě policajti za rychlost, takže jsem spíš těch 5000 v minusu .o)

Jen jsem zvědavej, jestli se těch dalších -10 procent ještě dožiju... Kdepak jste, BIG BOYS? Pojďte nám tu trošku rozvýřit vlnky...

1 komentář:

  1. jen tu zmíním slovo burza a už mi tu skáčou reklamy na F.o.r.e.x ach joo ;o))

    OdpovědětVymazat