neděle 18. července 2010

elegantní plastic pouzdro na Xperia X10 mini

POZOR, úplná novinka, těžko na internetu budete hledat podobnou nabídku!!!

jednotná cena 260 Kč 160 Kč  50 Kč :o)

poštovné 20 Kč, způsob objednání je zmíněn pod obrázky
snížená cena platí pro barvy zelená, bílá, růžová, fialová a modrá, popř. se informujte mailem na dostupnost

nezapomeňte se podívat i na kožená (dražší) pouzdra pro Xperia X10 mini zde na tomto webu: http://bbone99.blogspot.com/2010/06/kozene-pouzdro-na-sony-ericsson-x10.html.

TIP: sháníte pouzdra pro Experia X10 mini PRO ? k dispozici je obdobná nabídka, informujte se na mailu blackbone99@gmail.com , v případě většího zájmu udělám samostatnou reklamu.

Pouzdra jsou v těchto barvách (nutno zmínit při objednávce).

poznámka: na pouzdru jsou i lisované výstupky pro ovládací prvky fotoaparátu, hlasitosti a vypínání, uvedené funkce jimi lze bez problému ovádat.

zelené:

SFMGSEMNXX1_1.200x200 SFMGSEMNXX1_2 SFMGSEMNXX1_3

oranžové:

   SFMOSEMNXX1_1.200x200 SFMOSEMNXX1_2 SFMOSEMNXX1_3

bílé:

SFMWSEMNXX1_1.200x200 SFMWSEMNXX1_2

šedé:

SFMESEMNXX1_1.200x200

fialové:

 SFMLSEMNXX1_1.200x200

růžové:

SFMPSEMNXX1_1.200x200

Jak nakupovat?

  • Stačí mi poslat mail na blackbone99@gmail.com a domluvíme se. Standardně jsou 2 cesty - bankovní převod na můj účet, od té chvíle můžete zboží očekávat tak do 10-12 pracovních dnů nebo v případě nedůvěry vám můžu vystavit zabezpečenou aukci na aukru, kde jsem ověřeným prodejcem, ale v tom případě navýším cenu o 10 Kč na  pokrytí poplatků Aukru (tento způsob ale nepreferuji, vzhledem k nízké ceně zboží není efektivní).

Nebudí ve Vás tento blog důvěru? Podívejte se sem na Aukro, co o mě píšou ti, co již ode mě nakoupili nebo naopak jsem já koupil něco od nich.

Žádné komentáře:

Okomentovat