čtvrtek 21. května 2009

koupil jsem si na aukru IBM ThinkCentre A50

Za 2500 i s 15ti palcovým LCD monitorem, taky IBM.

Parametry jsou patrné z této stránky.thinkcentre_s50_1

Software lze mimo jiné downloadovat odtud.

Product: ThinkCentre S50 8183-35G

Operating system: Windows XP

Original description: Intel Pentium 4 2.8GHz (512KB), 533MHz FSB, 256MB, 40GB 7200RPM IDE HDD, PCI Small Form Factor (2x3), Intel 865G, 48x CD-ROM, Intel 10/100 Ethernet, Windows XP Professional

DSC_0116 Aktuální fotografii přikládám.

Bylo v něm 256MB paměti, s tím se nedalo dělat, proto jsem si koupil v Alze 2 GB pack asi za 1500. Pozor, jsou tam DDR, nikoliv DDR2 paměti :o) Už jsem si totiž objednal DDR2, naštěstí měl prodejce na Aukru pochopení a stálo mě to jen 35 Kč.

Nevím, jak se mohl prodávat s těma 256MB, protože to bylo na mašli. Bez ohledu na cenu jsem letěl do obchodu hned 2. den.

Chci si ten počítač provozovat jako takový domácí poloSUP_ThinkCentre_S50_Flat desktop a polo server. K tomu však budu muset koupit lepší větráček, tento celkem hlučí. Sice asi jako normální počítač, ale aby byl v noci v tichém bytě, tak na to nemá.

K tomu ještě musím koupit interní wifi kartu.

Jediný zádrhel byl v tom, že prodejce mi ještě před převzetím deklaroval, že mu nefunguje disk, dal tam nějakou svoji 16GB potvoru, která ale zase po 20 minutách přestala fungovat mě. Nakonec jsem ale rozchodil origoš 40GB disk, co mi dal taky (pokažený), takže spokojenost.

Časem možná půjdu do 17” monitoru, ale zatím mě to netrápí. Původně jsem chtěl něco bez monitoru, že na to budu chodit jen přes VNC, takže to vydržím.

Rád bych na to nainstaloval nějaké věci, jako je Drupal a e-commerce (shop), ale nějak se mi to nedaří…

Abych byl úplně upřímný … na to, že to je Pentium4 2.8 GHz s 2GB paměti, tak je to teda dost pomalý… To můj o polovinu méně výkonný notebook IBM T41 s 1.8 Celeronem a 1GB paměti je na práci úplně stejný.

Žádné komentáře:

Okomentovat