středa 19. prosince 2007

zajímavý autor z Hospodářských novin

Málokdy se mi článek nebo téma v novinách líbí natolik, že se zajímám i o ostatní články daného autora.

V podstatě mimo to, že jsem si vyhledal články Pavla Řehulky, protože ač jsem ho už několik let neviděl, způsob vyjadřování a prosazování mi byl natolik povědomý, že jsem prostě neodolal, nedělám to vůbec.

Dorazil mi ale článek o vývoji na hypotečním trhu http://ihned.cz/c4-10041240-22630060-000000_d-kde-budou-hypoteky-do-roka-a-dne, baví mě úvahy typu, kde bude daná komodita za rok, za 5 let ... protože to dává celkem dobrý základ pro rozhodnutí o investiční strategii.

Některé věci jsou totiž úplně jasné, jen je nechceme vidět ( například to, kolik bude stát elektřina nebo zda bude akcie ČEZu za rok nad 2000 Kč. Podle mě bude ;o) )

Proto jsem vyhledal i jeho další články: http://ihned.cz/index.php?article%5Baut_id%5D=10735270%7C10253550&p=000000_authoroverview


Upřímně, je to dost skeptické počtení, ale líbí se mi jako jeden ze střízlivých pohledů na věc...

Poznámka pro ty, kdo si chtějí vyhledat Pavla Řehulku - ten google vyhledávač dole na blogu nějak špatně zpracovává diakritiku, tak buď klikejte na odkaz nebo jméno zadávejte bez diakritiky

Žádné komentáře:

Okomentovat