neděle 9. září 2007

jak na nefunkční turbo na Škodě Octavii

NOVINKA: prodávám lehce jeté Turbo do Octavie TDI v rozmezí 16-20 tisíc Kč

Dneska mi do nedělního večera v posilovně Factory Pro zavolal otec, že stojí v Koperu ( Slovinsko? ), že mu odešlo Turbo na jeho Octavii 1.9 TDI.
Autem najezdí tisíce kilometrů měsíčně, ale Turbo mu musí odejít zrovna ve Slovinsku.

Mám v plánu zavolat znamemu ( btw jeden z nejzkušenějších octaviistů v konferenci o Octaviích na Pandoře ) a zeptat se ho, jestli a za kolik se dá sehnat repasované turbo. Údajně by to mělo vyjít do 15 tisíc.
Pokud bude, sbalím ho a hurá do Koperu, čímž se bohužel zásadně mění plány na moji poklidnou dovolenou v Olomouci.

Budu příležitostně informovat, jak to dopadlo, upřímně, moc se mi na tak dlouhou cestu nechce, protože bych ji letos absolvoval už potřetí.
Mimochodem, celníci ve Slovinsku dostali přístup do nějaké databáze kradených aut a každé pěknější auto lustrují. Posledně v květnu, když byla Olina umytá, si mě tam nechali asi třičtvtě hodiny a listovali i technickou příručkou. Naštěstí jsem od té doby Olinu neumýval, navíc mi ji dneska u Tesca posrali ptáci nějakýma modrýma hovnama, takže alespoň tomu bych mohl uniknout. Slovinští celníci totiž nechápou moje vtipkování na to, že tam ta nálepka v pasu, co jsem na ní vyfocenej, je US vízum, což je určitě nesmírně duševně obohatí, když na ni budou zírat jak husa do flašky a považovat ji za důkaz, že jsem ukradl svoje auto. Za které jsem zaplatil asi 600.000 (resp. platím ještě stále a budu nadále 1 rok).

Hrozí mi tedy strávit dovolenou v Lanterně poblíž Poreče namísto, abych si bušil do notebooku a stahoval přes sousedovu wifinu. ach jo :o(

google mi tentokrát moc nepomohl, viz tento link

EDIT: "nové" turbo stojí 16.000 Kč ( pod rukou ), oficiální ve Škodovce stojí 39.900 Kč a turbo s najetými cca 60.000 6.800 Kč
EDIT1: bylo třeba ještě objednat trubici mezi olejovým filtrem a turbem, protože ta nebyla součástí ani jednoho z nabídnutých turb, číslo nevím, protože mi technik z autosalonu sebral papír, kde jsem to měl napsané
EDIT2: je nutno připočíst cca 500 Kč, které jsem protelefonoval na všechny strany, ono když stojí auto v Chorvatsku a co modelový rok, to jiný model skoro všeho, co v tom autě je a navíc tam dáváme ojetou součastku, není úplně jednoduché všechny zainteresované synchronizovat k výsledku
EDIT3: a výměna Turba podle sazebníku Škody trvá asi 3 hodiny, takže dalších 1500 Kč za práci ...

Poděkování patří Škoda dealerovi v Hradci Králové, kde mě ochotně vyslechli a vytiskli mi kompletní dokumentaci k tomu konkrétnímu autu podle VINu, aniž by pro ně koukala jakákoliv provize - APA Hradec Králové.

Žádné komentáře:

Okomentovat